Jak łatwo i prosto mierzyć CX i KPI? - Cemowy.pl
WWW.CEMOWY.PL

Jak łatwo i prosto mierzyć CX i KPI?

cemowy cemowy
autor: CEMowy

Wartość Customer Experience (CX)

Jak skutecznie łączyć zadowolenie klientów z wynikami biznesowymi? Dlaczego CX ma znaczenie W dzisiejszych realiach rynkowych sama intuicja, że pozytywne doświadczenia klienta (Customer Experience – […]


autor: CEMowy

KPI- Jak łatwo mierzyć wskaźniki efektywności?

Czy jesteś gotów na podróż do świata KPI (kluczowych wskaźników efektywności), które napędzają sukces Twojej firmy? W świecie biznesu, pomiar KPI to sekretna mapa prowadząca […]


autor: CEMowy

Wskaźnik Retencji- jak łatwo go mierzyć?

Chcesz poznać sekret przyciągania klientów, którzy wracają jak bumerang? Kluczem jest mierzenie wskaźnika retencji – wskaźnika, który może stać się Twoim najlepszym sprzymierzeńcem w zrozumieniu […]


autor: CEMowy

Wskaźniki pozyskania klienta- jak mierzyć?

Wyobraź sobie, że prowadzisz swoją firmę jak kapitan statek. Chcesz płynąć w stronę sukcesu, ale czy wiesz, w którym kierunku podążać? Tutaj pojawiają się wskaźniki […]


Skontaktuj się ze mną !

Wskaż temat rozmowy, a ja skontaktuję się z Tobą wkrótce. Przykładowe tematy rozmowy: 1. Czy klientocentryczna strategia (CXM/CEM) sprawdzi się w mojej firmie (branży)? 2. Co zyskam dzięki klientocentrycznej strategii (CXM/CEM)? 3. Ile czasu jest potrzebne na wdrożenie strategi? 4. Ile to kosztuje? 5. Opisz jednym zdaniem co leży Ci na sercu


    Powrót na górę