Customer Journey Map - Cemowy.pl
WWW.CEMOWY.PL

Customer Journey Map

cemowy cemowy
autor: CEMowy

Mapowanie podróży klienta – czy statyczne mapy to strata czasu i pieniędzy?

Mapowanie podróży klienta (Customer Journey Mapping) to kluczowa umiejętność w zarządzaniu doświadczeniem klienta, ale czy statyczne mapy są rzeczywiście efektywne? Ian Golding, ekspert w dziedzinie […]


autor: CEMowy

Customer Journey Mapping- jak stworzyć?

Customer journey mapping to swoista makieta rzeczywistości, której funkcją jest wizualizacja relacji zachodzących pomiędzy odbiorcą usług lub towarów a firmą na przestrzeni określonego czasu. Skuteczna […]


autor: CEMowy

Customer Journey Map w CXM

Przekonanie o tym, że klient to tylko środek do odniesienia sukcesu firmy dawno już przestało być wartościowe, o czym miało okazję przekonać się wiele biznesów […]


Skontaktuj się ze mną !

Wskaż temat rozmowy, a ja skontaktuję się z Tobą wkrótce. Przykładowe tematy rozmowy: 1. Czy klientocentryczna strategia (CXM/CEM) sprawdzi się w mojej firmie (branży)? 2. Co zyskam dzięki klientocentrycznej strategii (CXM/CEM)? 3. Ile czasu jest potrzebne na wdrożenie strategi? 4. Ile to kosztuje? 5. Opisz jednym zdaniem co leży Ci na sercu


    Powrót na górę