Customer Experience Management - Cemowy.pl
WWW.CEMOWY.PL

Customer Experience Management

cemowy cemowy
autor: CEMowy

Twoja karta lojalnościowa to ściema


autor: CEMowy

Jak sprawić, żeby klienci wracali i polecali Cię dalej


autor: CEMowy

Darmowy Audyt Customer Experience (CX)


autor: CEMowy

Rola Dyrektora ds. Doświadczeń (CXO)

Kim jest Chief Experience Officer (CXO)? Definicja i znaczenie roli CXO Dyrektor ds. Doświadczeń (Chief Experience Officer, CXO) to osoba na wysokim stanowisku korporacyjnym, odpowiedzialna […]


autor: CEMowy

Audyt Customer Experience

Co to jest audyt doświadczeń klienta (Customer Experience Audit)? Audyt doświadczeń klienta to szczegółowa analiza interakcji między firmą a jej odbiorcami, obejmująca każdy etap, na […]


autor: CEMowy

Zdefiniuj doświadczenie klienta

Co to jest doświadczenie klienta i dlaczego jest ważne? Czym jest doświadczenie klienta? Doświadczenie klienta to wszystkie wrażenia, jakie ma klient podczas kontaktu z firmą. […]


autor: CEMowy

Badania doświadczenia klienta- jak zacząć?

Klienci mają więcej opcji niż kiedykolwiek. Organizacje muszą ciągle dostosowywać się do zmieniających się potrzeb swoich klientów. Badania doświadczenia klienta są narzędziem, które pozwala firmom […]


autor: CEMowy

7 Sposobów na Budowanie Emocjonalnych Połączeń z Klientami

Współczesny krajobraz biznesowy nieustannie ewoluuje, a wraz z nim zmieniają się i oczekiwania konsumentów. Kluczowym elementem budowania trwałej lojalności klientów staje się emocjonalne połączenie z […]


autor: CEMowy

Raport prezentujący strategie Zarządzania Doświadczeniem Klienta w MŚP w Polsce, oparte na analizie przypadków i wyników.

Raport przedstawia strategie Zarządzania Doświadczeniem Klienta w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) w Polsce. Opracowany na podstawie analizy przypadków i wyników, raport omawia podejścia do […]


autor: CEMowy

Customer Experience Management- co to jest?

Customer Experience Management jest niedocenianym przez lata działem bogatej wiedzy, za pośrednictwem której można skutecznie wpływać na istniejący, lecz wcześniej niewyartykułowany typ wyniku ekonomicznego. Co […]


autor: CEMowy

Customer Experience Management jak mierzyć?

Czy Customer Experience Management ma wpływ na wynik finansowy Twojej firmy? A czy dokonujesz zakupów w obskurnym miejscu, w którym spotykasz się z opryskliwością lub […]


autor: CEMowy

Opinie Klientów- jedni klienci wracają a inni znikają?

CX: to coś więcej Wyobraź sobie każdą interakcję klienta z Twoją marką jako drobną iskrę. To te maleńkie błyski – kontakt ze stroną WWW, rozmowa […]


Skontaktuj się ze mną !

Wskaż temat rozmowy, a ja skontaktuję się z Tobą wkrótce. Przykładowe tematy rozmowy: 1. Czy klientocentryczna strategia (CXM/CEM) sprawdzi się w mojej firmie (branży)? 2. Co zyskam dzięki klientocentrycznej strategii (CXM/CEM)? 3. Ile czasu jest potrzebne na wdrożenie strategi? 4. Ile to kosztuje? 5. Opisz jednym zdaniem co leży Ci na sercu


    Powrót na górę